Використання графену у безпілотній авіації.

Використання графену у безпілотній авіації.

13 Серпня, 2018 0 Автор BPLA

Співробітники Університет Центрального Ланкаширу (UCLan) представили перший в світі безпілотний літальний апарат (БЛА), армований графеновою плівкою.

Команда аерокосмічної інженерії університету співпрацювала з дослідницьким центром Шеффілдського удосконалення виробництва (AMRC), National Graphene Institute (NGI) університету Манчестера, Haydale Graphene Industries (Haydale) та низкою інших підприємств з розробки БПЛА, які розробляють графенові батареї та 3D-друковані деталі.

Billy Beggs, менеджер з інноваційних технологій UCLan, сказав: «Реакція промисловості на Juno, який був представлений на виставці Farnborough була чудовою з багатьма позитивними коментарями про роботу, яку ми робимо. Наявність Juno на одному з найбільших світових виставок у світі демонструє великі успіхи, які ми робимо в проведенні програми, спрямованої на прискорення застосування графену та інших наноматеріалів у промисловості».

«Програма підтримує цілі Індустріальної Стратегії Великої Британії та University’s Engineering Innovation Centre (EIC) і дозволяє підвищити якість галузевих досліджень та впровадження рішень, які розробляються місцевими спеціалістами. Враховуючи те, що в Ланкаширі є четвертим найбільшим аерокосмічним кластером у світі, можливо, немає кращого місця для розробки технологій нового покоління для аерокосмічної галузі Великобританії».

Haydale постачав значну частину матеріалів і весь графен, який використовувався в літаку. Генеральний директор компанії Ray Ghibbs сказав: «Ми дуже раді бути частиною команди проекту. Juno підкреслив здатність і переваги використання графену для вирішення ключових проблем, з якими стикається ринок: зменшення ваги, збільшення радіусу дії і ваги корисного навантаження, захист від удару блискавки та захист поверхні літаків від льоду «.

Директор David Bailey з Північно-Західного аерокосмічного альянсу додав: «Північно-західний аерокосмічний кластер надає британській економіці більше 7 млрд. фунтів стерлінгів, що становить чверть британського авіакосмічного товарообігу. Важливо, щоб сектор продовжував розвивати нові технології, що допоможе Великобританії зберегти свою конкурентну перевагу. Було приємно підтримати команду Інженерного інноваційного центру в університеті.»

Команда Juno – це яскравий приклад довгострокового стратегічного партнерства між університетом та низкою організацій.