DJI | QUADRO.service: великий захист малої авіації

DJI | QUADRO.service: великий захист малої авіації

2020-11-23 0 Автор: BPLA

Компанія QUADRO.ua, партнер DJI в Україні, відкрила новий офіційний сервісний центр DJI | QUADRO.service, виконує гарантійний та післягарантійний ремонт, а також технічне обслуговування всього спектру продукції DJI.

DJI | QUADRO.service сповідує принцип максимальної відкритості. І це не просто прозора перегородка, що відокремлює робочі місця інженерів від клієнтів. Перед початком робіт проводиться діагностика, відповідно ситуації непередбаченого подорожчання в процесі ремонту виключені.

Процес ремонту в DJI | QUADRO.service обов’язково фіксується на відео. Клієнти отримують повну впевненість в тому, що їх обладнання не стає «донором» деталей. Записи зберігаються протягом шести місяців.

Сертифіковані інженери DJI | QUADRO.service пройшли підготовку в регіональних сервісних центрах DJI в Китаї і Нідерландах. Їх кваліфікація, устаткування і склад запчастин дозволяють якісно і в обумовлені терміни (в разі потреби – навіть за один день) виконати ремонт. Причому не тільки шляхом великовузлової заміни, а й відновлення працездатності плат з пайкою мікросхем і пасивних компонентів. Саме це дозволяє успішно реанімувати втоплені дрони і пропонувати на вибір кілька варіантів ремонту.

Інженери DJI | QUADRO.service ремонтують до 20 пристроїв в день. Квадрокоптери, як найвищий показник продажів серед продукції DJI, найбільш часті «клієнти» сервісного центру.

Найпоширенішою причиною ремонту коптерів є помилка пілота, що не помітив перешкоду або не розрахував траєкторію.

Наступною у рейтингу поломок йде несправність підвісу камери. Причини бувають різні – від механічної дії (причому не обов’язково в повітрі) до потрапляння пилу і вологи. Щоб мінімізувати витрати на ремонт, при перших питаннях до роботи підвісу слід показати його інженерам сервісного центру.

Неуважність на землі, при підготовці до польотів, теж загрожує проблемами, найпоширеніші з яких – не пошкодити їх.

Клієнти, які часто використовують коптери, вважають за краще відвідувати сервісний центр до того, як станеться поломка. Будь-які дрони необхідно періодично обслуговувати – чистити від пилу, оновлювати прошивки або розмагнічувати магнітометри.

DJI | QUADRO.service  пропонує покупцям техніки DJI на вторинному ринку послугу повної передпродажної діагностики. Наші фахівці проведуть тестування за стандартами DJI з використанням спеціалізованого програмного забезпечення, в тому числі перевірять записи про можливі аварії та ремонтах, які продавці воліють приховувати, переконуючи, що дрон гаражного зберігання, не бит і не фарбований.

При польотах від помилок не застрахований ніхто. Але рішення є: програми додаткового захисту DJI Care Refresh / Care Refresh Plus для «маленьких» дронів і DJI Enterprise Shield для «великих». Ці програми, як страховка КАСКО для автомобілів, покривають 100% витрат на ремонт або навіть повну заміну в разі поломки, викликаної помилкою користувача.

Гарантійні зобов’язання DJI поширюються на випадки виробничого браку, але вони не діють при інцидентах, пов’язаних з людським фактором.

У разі падіння, якщо є логи на мобільному пристрої, інженери сервісного центру знімають і аналізують інформацію, при виробничий брак пристрій поміняють або відремонтують безкоштовно.

Care Refresh дозволяє двічі протягом першого року експлуатації замінити критично важливий компонент, або весь продукт. Причому покриваються і механічні пошкодження і навіть пошкодження від попадання вологи всередину корпусу, що трапилися через помилки пілота. У разі інциденту, власник, заплативши невелику суму (приблизно 10% від ціни обладнання), отримує фактично новий пристрій.

MAVIC 2/
AIR/AIR 2/
MAVIC PRO/
MAVIC MINI//MINI 2
PHANTOM 4 INSPIRE 2
Коптер
Підвіс/Камера / / /
Пропелери
Акумулятор
OSMO ACTION RONIN OSMO MOBILE 3/
OM4
Підвіс/Камера О/
Акумулятор
Механіка підвісу О
Об’єктив О О
Замінюються
Не підлягають заміні
О Немає такого вузла

Якщо під час дії пакета Care Refresh нічого страшного не сталося або все ж потрібна була одна заміна, для продовження впевненості на другий рік експлуатації є  DJI Care Refresh Plus.

Додаткова умова одна: «плюсовий» пакет доступний тим, хто користувався звичайним. Список компонентів не змінюється, програма передбачає одну заміну протягом терміну дії.

Care Refresh продається тільки для законно імпортованих пристроїв, проданого через DJI KYIV | LVIV | ODESA або іншу офіційну точку продажів продукції DJI на території України.

Для промислових дронів DJI Enterprise Shield передбачає заміну або ремонт наступних компонентів:

Matrice 200 V2 Мatrice 210 V2/Мatrice 210 RTK V2 M300 Phantom 4 RTK/Phantom 4 Multispectral Mavic 2 Enterprise/Dual Zenmuse Z30/X5S/H20/H20T
Пропелери О
Коптер О
Зовнішній GPS модуль О О О О О
Верхнє кріплення підвісу О О О О
Нижнє одинарне / подвійне кріплення підвісу О О О О
Підвіс/Камера О О О
Акумулятор О

У DJI | QUADRO.service діє програма обслуговування і ремонту промислових і сільськогосподарських дронів DJI Maintenance. Незалежно від стану, вони проходять обов’язкову технічну перевірку після нальоту певної кількості годин. Існує три плани обслуговування: Basic, Standard і Premium.

Basic Standard Premium
Наліт, години 200 400 600
Тривалість, місяці 6 12 18
Оновлення ПО, діагностика, калібрування, глибоке очищення дрона
Заміна пропелерів, кришок світлодіодних індикаторів, гумових накладок, модуля кріплення антени, кришки кріплення мотора і т.д.
Заміна моторів

DJI Maintenance забезпечує бізнесу повне обслуговування авіапарку, підтримання його в робочому і безпечному стані.

Устаткування можна принести в один з магазинів, DJI KYIV | ODESA | LVIV, безпосередньо в сервісний центр або відправити Новою поштою. У Києві також надається послуга кур’єрської доставки від клієнта в сервісний центр і назад, що дуже актуально під час карантину.